Flere og flere andelsforeninger, ejerforeninger og udlejere vælger ADVICE Ejendomsadministration som deres trofaste samarbejdspartner.
Siden opstarten i 2011 har vores forretning spredt sig, så vi i dag administrerer over 4.100 enheder og dækker hele Sjælland og Lolland Falster samt dele af København. Selv om vi har oplevet denne store vækst og vi i 2013 blev omdannet til et aktieselskab, er vores fundament stadig det samme: At sætte kunden i centrum, levere administration på højeste niveau og yde en personlig service hver eneste gang.
Vores priser er knivskarpe og yderst konkurrencedygtige, så vores kunder altid får de bedste økonomiske betingelser og fordele, der findes på markedet.
Hos ADVICE har vi haft stor kundefremgang og den tillid er vi stolte af, men vi arbejder naturligvis videre på at få endnu flere tilfredse kunder fremover. Og vi vil også gerne hjælpe din forening og ejendom med at blive en endnu bedre forretning. Vi står gerne til rådighed for at få ryddet op i foreningens/ejendommens rutiner og få den nødvendige professionelle hjælp til at modernisere og fremtidssikre alt i relation til jeres ejendomsinvestering.
Der skal skabes en gensidig tillid i form af løbende afrapportering, budgettering og planlægning af projekter og kommende vedligeholdelse. Løbende evalueringsmøder med indtægtsøgende og omkostningsbesparende foranstaltninger for øje.
Vi hjælper med at forhandle direkte med banken i for eksempel andelssager, ligesom vi også gerne kører forsikringssager for vores kunder. ADVICE hjælper desuden med at skabe en gensidig tillid i form af løbende afrapportering, budgettering og planlægning af projekter og kommende vedligeholdelse.
Vi anvender det nyeste IT-teknologi, hvor der blandt andet er mulighed for selv at hente ønskede rapporter samt mulighed for opbevaring af dokumenter – elektronisk, så bestyrelser kan hente dokumenterne, når der er behov.